Sunday 21 January 2018

Capicade Şampuanlar


Capicade firması Olimpos Pharma şirketine ait bir marka.
Bünyesinde dermokozmetik ürünleri bulunduran bu firmanın  birtakım cilt bakım ürünleri olsa da asıl ağırlığı saça verdiklerini düşünüyorum. 
Etkinliğimize destek verip ürünlerini deneme şansı verdikleri için teşekkür ediyorum. 



Aralık 2017 #bybngilemersinde etkinliğimizde Capicade markasının yolladığı şampuanlardan saçım boyalı olduğu için ilk olarak pembe renkli olan boyalı saçlar şampuanını denemek istedim . Minik deneme boyu kutunun kapağını açınca şampuan çok güzel kokuyor fakat bu deneme boylarındaki şampuan miktarı o kadar az ki benim gibi uzun saçlı insanlara asla yetmiyor. Hatta çok kısa saçlı olanlara da yeteceğini pek düşünmüyorum. Kokusu harika ama miktarı çok az (nerdeyse yok denecek miktarda) olduğu için ürünü çok doğru değerlendiremiyorum.

 photo http---signatures.mylivesignature.com-54494-42-E7A91D706FA254AA1C0EA2829900B9B7_zpsflz9sdli.png

No comments:

Post a Comment